Objednávka zboží

Jak mohu za zboží zaplatit?
Při platbě Vaší objednávky můžete využít jednu z následujících možností: 
 
Platba v hotovosti nebo kartou 
  • Platba hotově nebo kartou při vyzvednutí zboží osobně v prodejně Otavan WORKWEAR, Jeremiášova 2722/2B, Praha 5 – Stodůlky, 155 00 
Platba kartou online 
 
Bezpečná platba prostřednictvím platební brány. 
Platební brána umožňuje platbu platebními kartami Visa, VISA Electron, MasterCard, Maestro
 
Platba převodem na bankovní účet 
  • Platbu po objednání zboží můžete uhradit na náš firemní účet: Raiffeisen Bank 8862696001/5500 
  • Po dokončení objednávky jsou produkty rezervovány a následně Vám bude zaslán email s potřebnými informacemi k platbě 
  • Při platbě je důležité uvést jako variabilní symbol číslo vaší objednávky 
  • Je třeba počítat s delším časem připsání platby na náš účet (standardně 1 - 3 pracovní dny), což může prodloužit dobu dodání, proto doporučujeme využít možnosti platby online 
Platba na dobírku při převzetí zboží 
  • Platba se realizuje při převzetí zboží od kurýra v hotovosti nebo platební kartou 
  • Služba je zpoplatněna částkou 25,- Kč bez DPH 
Platba na zálohovou fakturu 
  • Po realizaci objednávky Vám odešleme zálohovou fakturu. Objednávka bude odeslána po uhrazení faktury (u B2B zákazníků se můžou podmínky lišit). 

Jaké jsou možnosti dopravy? Kde si můžu vyzvednout objednávku?
Pro doručení Vaší objednávky si můžete vybrat jednu z následujících možností: 
 
Osobní odběr 
  • Zboží si můžete převzít osobně v našem showroomu Otavan WORKWEAR s.r.o., Jeremiášova 2722/2b, Praha 5 – Stodůlky, 155 00 
Doprava kurýrem DPD 
  • Při nákupu nad 5000 Kč s DPH je doprava ZDARMA 
  • Za dopravu při nákupu pod 5000 Kč s DPH si účtujeme poplatek 150 Kč s DPH 
  • Datum doručení je standardně následující pracovní den po odeslání zboží 
  • O doručení balíku budete informováni SMS zprávou nebo mailem s číslem balíku a předpokládaným termínem doručení 
  • Máte možnost změnit den doručení zásilky  
Doručení do zahraničí 
  • Při zasílání zboží do zahraničí se přepravní náklady kalkulují individuálně 
 

Musím se u vás registrovat, abych mohl nakupovat?
Nemusíte. Nakoupit u nás můžete i bez registrace.

Kdy mi zboží přijde?
Datum doručení objednávky závisí na dostupnosti objednaného zboží a způsobu dodání. U každého produktu na našem webu naleznete informaci o předpokládaném termínu dodání při osobním odběru nebo při doručení kurýrem.  Datum doručení neumíme garantovat, při 96% objednávek jej umíme splnit, případně danou objednávku doručit ještě dříve než jsme avizovali.
 
Datum dodání produktů záleží na jejich dostupnosti. Zde jsou dostupnosti, se kterými se setkáte na našem webu:
  • Skladem  - zboží se nachází v našem skladu na Jeremiášové a je k dispozici k okamžitému osobnímu odběru. Pokud si zvolíte dopravu kurýrem, objednávka je od nás expedována nejpozději další pracovní den
  • Skladem u dodavatele - zboží se nachází na skladě u dodavatele a musíme jej objednat. Délka dodání se od jednotlivých dodavatelů liší – přesnou délku dodací doby naleznete na detailu produktu
  • Na objednávku - zboží je dostupné na objednávku. Přesnou délku dodací doby naleznete na detailu produktu
  • Aktuálně nedostupné - zboží je aktuálně nedostupné a nelze jej objednat. Známe-li přibližný termín naskladnění, najdete jej na detailu produktu
Vliv na datum doručení má také počet kusů objednaného zboží. Pokud objednáváte více produktů, přesnou dostupnost a předpokládaný termín doručení jednotlivých produktů naleznete v košíku.
 
Termín doručení kompletní objednávky naleznete také v posledním kroku nákupu, při výběru dopravy.
 

Jak zjistím, že si mohu objednávku vyzvednout?
Jakmile bude pro Vás zboží připraveno, budeme Vás informovat e-mailem se změnou stavu objednávky na připravená k vyzvednutí.

Jak zjistím stav své objednávky?
Aktuální stav Vaší objednávky můžete zjistit v sekci historie objednávek. O změnách ve stavu objednávky Vás také budeme informovat e-mailem. Pokud jste si zvolili osobní odběr, pošleme Vám e-mail, bude-li objednávka připravena k vyzvednutí.

V případě, že máte zájem o bližší informace, neváhejte nás kontaktovat.

Objednávku si nestihnu vyzvednout, lze prodloužit rezervaci objednávky?
Ano, rezervaci objednávky lze prodloužit. Stačí, když nám napíšete Váš požadavek na prodloužení objednávky e-mailem na adresu eshop@otavan.cz

Co když chci změnit nebo zrušit objednávku?
Objednávku můžete měnit nebo stornovat, pokud ještě nebyla expedována. Kontaktujte nás a my objednávku změníme nebo zrušíme.
 
Chcete-li do objednávky přidat zboží, je možné, že se její dodání prodlouží.
 

Kdy mi budou vráceny peníze za zrušenou objednávku?
Vrácení peněz jsme povinni uskutečnit do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy odstoupíte od kupní smlouvy. Délka převodu následně závisí na typu Vaší platební karty, účtu a podmínkách Vaší banky. Ve většině případů však vrácení peněz trvá 2–5 pracovních dnů.

Vrácení a výměna zboží

Můžu vrátit zboží z objednávky? Jak mám postupovat při vrácení zboží?
Ano, zboží z objednávky můžete vrátit po dobu 14 dnů od doručení, bez udání důvodu.
 
Pro vrácení nepoužitého a nenošeného zboží postupujte podle následujících kroků:
 
1. Stáhněte si a vyplňte reklamační formulář
 
Prosím, vyplňte reklamační formulář a fyzicky jej vložte do balíku spolu se zbožím v původním stavu, tak jak Vám bylo doručeno. Reklamační formulář si můžete stáhnout zde .
 
Pokud nemáte možnost vytisknout si formulář, stačí, když nám informace vypíšete rukou.
 
2. Zašlete nám zboží
 
Zboží můžete vrátit osobně, prostřednictvím pošty nebo kurýrních společností. Pošlete nám jej doporučeně na adresu: Otavan WORKWEAR s.r.o., Jeremiášova 2722/2b, 155 00 Praha 5
 
3. Vrácení platby
 
Peníze na Váš bankovní účet zašleme co nejdříve. Vezměte však prosím na vědomí, že od přijetí Vašeho zboží může trvat 14 dní, než balík zkontrolujeme ve skladu a vrátíme Vám peníze.
 

Potřebuji vyměnit velikost objednaného zboží, jak mám postupovat?
Ano, u nás můžete vyměnit velikost objednaného zboží 14 dní od doručení zásilky.
 
Vyměnit lze pouze špatně zvolenou velikost produktu, nelze vyměnit produkt za jiný produkt (např. za jinou barvu).
 
Kontaktujte nás a domluvíme výměnu zboží. 
 

Potřebuji vyměnit zboží za jiné zboží, je to možné?
Pokud se rozhodnete vrátit produkt, nelze Vám jej v rámci téže objednávky vyměnit za jiný. Po obdržení Vámi vráceného produktu bude Vaše objednávka automaticky zrušena a peníze vráceny na Váš účet.
 
V případě, že máte zájem o jiný model nebo barvu, vše, co musíte udělat je vytvořit si na naší stránce novou objednávku.
 

Vrátil jsem zboží, kdy mi budou vráceny peníze?
Peníze na Váš bankovní účet zašleme co nejdříve. Vezměte však prosím na vědomí, že od přijetí Vašeho zboží může trvat 14 dní, než balík zkontrolujeme ve skladu a vrátíme Vám peníze.

Reklamace zboží

Jak mohu reklamovat zakoupené zboží?
Na zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců dle všeobecných obchodních podmínek, kdy můžete reklamovat kvalitu a funkcionalitu zakoupeného zboží.

Přejete-li si reklamovat zboží, postupujte podle následujících kroků:

1. Stáhněte si a vyplňte reklamační formulář

Prosím vyplňte své údaje a stručně popište důvod reklamace. Protokol fyzicky vložte do balíku spolu se zbožím. Formulář na podání reklamace si můžete stáhnout zde.
Pokud nemáte možnost vytisknout si formulář, stačí, když nám informace vypíšete rukou.

2. Zašlete nám zboží

Zboží můžete přinést osobně nebo nám jej můžete zaslat prostřednictvím pošty nebo kurýrních společností. Pošlete nám jej doporučeně na adresu: Otavan WORKWEAR s.r.o., Jeremiášova 2722/2B, 155 00  Praha 5

Prosím vezměte na vědomí, že s reklamovaným zbožím budeme manipulovat, a proto nám jej doručte vyčištěný.

3. Proces reklamace

Po přijetí Vámi zaslaného zboží provedeme jeho kontrolu a budeme Vás informovat o reklamačním procesu. Vaše reklamace bude vyřešena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od doručení.

Kompletní znění reklamačních podmínek naleznete zde.

V případě, že máte zájem o bližší informace, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na eshop@otavan.cz

Potřebuji originální obal od výrobku?
K reklamaci originální obal není nutný.

Jak dlouho budete reklamaci řešit?
Po přijetí Vámi zaslaného zboží provedeme jeho kontrolu a budeme Vás informovat o reklamačním procesu. Vaše reklamace bude vyřešena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od doručení.

Chci se informovat v jakém stavu je moje reklamace, jak mám postupovat?
V případě, že máte zájem o bližší informace, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na eshop@otavan.cz

Výhody pro B2B zákazníky

Kdo může využívat B2B výhody?
Každý zákazník, který při své registraci vyplní IČO společnosti.

Jak zjistím, že mám aktivní B2B slevy a systém obratových slev?
Slevu uvidíte na všech produktech, na které se sleva uplatňuje.

Jsem distributor/podnikám a rád bych odebíral zboží velkoobchodně k dalšímu prodeji.
Napište nám na eshop@otavan.cz a my vytvoříme registraci pro Vaši společnost a nastavíme Vám velkoobchodní ceny.

Mohu nakupovat na fakturu se splatností?
Nákup na fakturu se splatností nabízíme našim dlouhodobým zákazníkům na základě schválení.
 
Pokud potřebujete k Vašemu nákupu vystavit fakturu, zvolte si způsob platby převodem a my Vám zašleme předfakturu k úhradě. Po úhradě předfaktury expedujeme objednané zboží.
 

Mohu mít na faktuře uvedeno naše interní číslo objednávky?
Ano, stačí, když nám Vaše číslo objednávky napíšete do poznámky při tvorbě objednávky.

Obratová sleva pro B2B